آموزش دریافت ویو های بیشتر در تیک تاک | آپدیت 2024
95 دقیقه در روز – بله، درست خواندید! این میانگین زمانی است که یک کاربر تیک تاک هر روز در برنامه صرف می کند و آن را به محبوب ترین پلتفرم سرگرمی از نظر زمان صرف شده در روز تبدیل می کند. در یک مطالعه تیک تاک ، AppAnnie، نشان داده شد که برنامه شماره یک است که هزینههای مصرفکننده را افزایش میدهد، یک نقطه جلوتر از Tinder.
به گفته Sensor Tower ،TikTok در رتبه دوم پس از اینستاگرام، بیشترین پایگاه کاربر را در بین هر برنامه شبکه اجتماعی دارد. این شرکت در عرض 5 سال به یک میلیارد کاربر دست یافت که برای رسیدن به آن 8 سال طول کشید تا بازیکنان بزرگی مانند فیس بوک و یوتیوب به آن دست پیدا کنند.
چه خالق، بازاریاب یا صاحب کسبوکار باشید، هیچوقت برای شروع ساختن نام تجاری خود یا ایجاد سرنخ و درآمد از طریق TikTok دیر نیست. آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید بازدیدهای بیشتری در TikTok داشته باشید؟ برای کشف بهترین نکات ما، به خصوص اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، ادامه دهید.
چه چیزی یک نمای تیک تاک را تشکیل می دهد؟
بازدیدها در TikTok به سادگی نشان می دهد که مردم چند بار ویدیوی شما را دیده اند. به عنوان مثال، اگر شخصی پنج بار ویدیوی شما را تماشا کرده باشد، پنج بار مشاهده خواهد شد. اما این بازدیدهای منحصر به فرد TikTok را برای هر کاربر ردیابی نمی کند و شما نمی دانید چه کسی ویدیوی شما را با یک حساب شخصی TikTok مشاهده کرده است.
برای انجام این کار، باید به یک حساب تجاری TikTok بروید، که به شما امکان می دهد به تجزیه و تحلیل TikTok دسترسی داشته باشید تا در مورد نماهای منحصر به فرد، افرادی که حساب TikTok شما را مشاهده کرده اند و سایر معیارهای محتوایی مطلع شوید.
تعداد بازدیدهای تیک تاک چقدر طول می کشد؟
از نظر تعداد بازدید، TikTok ساده تر از سایر پلتفرم ها است. لازم نیست منتظر بمانید تا به آستانه خاصی برسد تا بتوانید بینندگان خود را افزایش دهید. به محض اینکه شخصی شروع به تماشای ویدیوی شما می کند، یک نما ثبت می شود. علاوه بر این، این پلتفرم بازدیدهای مکرر را نیز ردیابی می کند. بنابراین، اگر از خود میپرسید که آیا حلقهها بهعنوان نمایش TikTok محسوب میشوند، پاسخ مثبت است. حتی اگر ویدیو لوپ شود، باز هم هر بار به حساب می آید.
آیا راهی برای هک الگوریتم تیک تاک وجود دارد؟
آیا از خود پرسیده اید که آیا یک هک مخفی در پشت حساب های محبوب یا محتوای ویروسی در Tiktok وجود دارد؟ «TikTok Algo 101»، سند فاش شده ای که نیویورک تایمز به آن دسترسی پیدا کرد (که بعداً توسط تیم TikTok تأیید شد)، برخی از حقایق اساسی را در مورد الگوریتم TikTok فاش می کند و تأیید می کند که درست مانند هر شبکه اجتماعی دیگری کار می کند.
در این سند، TikTok به صراحت اعلام کرده است که هدفش افزودن کاربران فعال روزانه به پلتفرم خود است، به همین دلیل محتوای خود را برای نگهداری طولانی مدت بهینه میکند. در گزارش دیگری از WSJ، 90 تا 95 درصد از بازدیدهای TikTok به محتوای توصیهشده نسبت داده میشود، در حالی که سیستمهای توصیه TikTok به شدت به زمانی که بینندگان صرف تماشای ویدیو میکنند وابسته است.
با ظهور رسانه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ آنلاین، TikTok به نامی غالب در میان Gen Z و آژانس های بازاریابی تبدیل شده است. این پلتفرم به شما امکان میدهد در عین حال به معیارهای عملکرد و بینشهای مختلف دسترسی داشته باشید که به شما در درک بهتر مخاطبان هدفتان کمک میکند.
به طور خلاصه، برای شما مهم است که محتوای خود را با هشتگها، زیرنویسها، صداها، تصاویر کوچک ویدیو و سایر عناصر بهینه کنید تا مطمئن شوید که در بالای فید «برای شما» مخاطبانتان باقی میماند.
12 نکته در مورد نحوه دریافت ویو بیشتر در تیک تاک
این نکات را بخوانید تا بدانید در مورد نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر در تیک تاک چه کار می کند!پ
1. از توصیه های ویدیویی تیک تاک استفاده کنید
همانطور که قبلاً بحث کردیم – الگوریتم TikTok به شدت به سیستم های توصیه کننده خود متکی است – بنابراین اگر می خواهید بیشترین بازدید را داشته باشید، بهینه سازی محتوای شما برای نمایش در صفحه “For You” مخاطبان شما حیاتی است.
طبق گفته TikTok، توصیه های صفحه برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:
1.تعاملات – ویدیوهایی که دوست دارید یا به اشتراک می گذارید، حساب هایی که دنبال می کنید، محتوای شما و نظرات.
2.دادههای ویدیویی – که ممکن است شامل جزئیات مرتبط با ویدیو مانند زیرنویسها، صداها و هشتگها باشد.
3.تنظیمات حساب – مانند زبان، کشور و نوع دستگاه دلخواه شما.
پرکاربردترین استراتژیها برای ورود به صفحه FYP شامل قلابهای جذاب، ویدیوهای مختصر که باید بین 9 تا 20 ثانیه باشد، هشتگهای مرتبط مانند #ForYou و #FYP بدون پر کردن بیش از حد، زیرنویسهای جذاب و غیره است.
به یاد داشته باشید که فید «For You» معمولاً دو ویدیو را پشت سر هم که توسط سازندگان TikTok یکسان یا با صدای یکسان ساخته شده اند نشان نمی دهد، بنابراین باید به آزمایش محتوا، هشتگ ها و صداها ادامه دهید تا ببینید چه چیزی کار می کند.
2. با استراتژی محتوای خود بازی کنید
برای ایجاد ویدیوهای TikTok عالی، لازم نیست حرفه ای باشید. با این حال، یک استراتژی محتوای قوی، کلید موفقیت است. در زیر چند نکته در مورد چگونگی دستیابی به آن وجود دارد.
(الف) تخصص یا زمینه خاص
ویدیوهای شما باید هدف مشخص یا مخاطب خاصی را در ذهن داشته باشند. به نوع محتوایی فکر کنید که با مخاطبانی که با شما ناآشنا هستند طنین انداز می شود. اگر در کاری مهارت دارید، مطمئن شوید که آن مهارت را نشان می دهید.
از همه مهمتر خودت باش به یاد داشته باشید که بر خلاف اینستاگرام، TikTok به اصالت پاداش می دهد. ایجاد محتوای ارزشمند خاص در TikTok به فیدهای For You مخاطبان شما در سراسر جهان ختم می شود.
(ب) تاثیر اولیه عالی داشته باشید
هویت برند خود را از همان ابتدا مشخص کنید. منتظر نمانید تا مردم دور و بر خود بنشینند و قبل از افشای موضوع محتوای شما منتظر بمانند. اگر محتوای شما علاقه آنها را جلب نکند، آنها به سرعت در فید خود پیمایش می کنند.
ویدیوی خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که کیفیت پایین، لرزان، تار یا بدون صدا نیست.
ج) مهارت های داستان گویی
در TikTok، طیف گسترده ای از ژانرهای ویدیویی به خوبی انجام می شود. اما توانایی گفتن داستان چیزی است که همه آنها را به هم پیوند می دهد. در میان داستان هایی که عملکرد خوبی دارند می توان به آموزش آرایش، ویدیوهای رقص، نکات مد، وبلاگ های زندگی روزمره و بسیاری دیگر اشاره کرد.
به اشتراک گذاری داستان های خنده دار، قابل ربط و تماشای آسان از زندگی روزمره خود فکر کنید. ویدیوهای با ساختار مناسب با داستان سرایی جذاب، بینندگان شما را تا انتها درگیر نگه می دارد.
3. به طور فعال در چالش های هشتگ پرطرفدار شرکت کنید
هشتگ ها یک راه عالی برای ارتباط با دیگران در جایگاه شما هستند. بسیاری از چالش های هشتگ مختلف در هر زمان اتفاق می افتد. اگر میخواهید برای ویدیوهای TikTok خود در معرض دید قرار بگیرید، پیوستن به این چالشها راهی عالی برای افزایش تعامل است.
به دنبال هشتگ های مرتبط با حوزه یا صنعت خود باشید و در اطراف آنها محتوا ایجاد کنید. اگر مطمئن نیستید از چه هشتگی استفاده کنید، به بررسی لیست هشتگ های پرطرفدار ادامه دهید.
همچنین میتوانید به سایر سازندگان TikTok در چالشهای هشتگ مرتبط با کانال خود بپیوندید. این نه تنها دیده شدن پست های شما را در فید “For You” افزایش می دهد، جایی که مخاطبان شما بیشتر وقت خود را می گذرانند، بلکه شانس ویروسی شدن آنها را نیز افزایش می دهد.
4. با قلابی چشم نواز و آشنا، اقتدار طاقچه بسازید
این الگوریتم به کانالهای خاص با آن مخاطب خاص پاداش میدهد، زیرا آنها احتمال بیشتری برای ماندن افراد در اطراف دارند. مردم وقتی می بینند که یک چهره قابل تشخیص در حال انجام محتوای طاقچه مورد علاقه خود با یک قلاب آشنای فوری است، برای اطلاعات بیشتر بازمی گردند.
به عنوان مثال، حساب کاربری TikTok که امروز بیشترین دنبالشده را دنبال میکند، Khabane Lame (@khaby.lame در TikTok) را در نظر بگیرید. او با احتیاط ویدیوهای مضحک و پیچیده هک لایف هک را با یک حرکت دست امضا به سخره می گیرد. طرفداران او میدانند که چه چیزی باید انتظارش را داشته باشند و برای چیزهای بیشتر بازمیگردند.
از قلاب های پررنگی استفاده کنید که فورا توجه را به خود جلب کند. به موضوعات بحثبرانگیز، برداشتهای داغ و داستانهای پرطرفدار فکر کنید که مردم را وادار به صحبت کند.
5. محتوای خود را از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید
اگر صاحب یک کسب و کار هستید، از قبل می دانید که استراتژی بازاریابی محتوا چقدر در ایجاد، انتشار، تبلیغ، توزیع و اندازه گیری اثربخشی محتوای شما اهمیت دارد. به عنوان مثال، بسیاری از ویدیوهای TikTok در توییتر بازدیدهای بیشتری نسبت به خود TikTok دریافت کردهاند و از ویژگی ریتوییت توییتر استفاده میکنند که به شما امکان میدهد تا حد امکان از چشمهایتان عکس بگیرید.
تبلیغ محتوا در توییتر با برچسب گذاری یا نقل قول حساب های مرتبط در توییت های شما آسان است. هنگام تبلیغ محتوا در فیس بوک، به دنبال گروه ها و صفحات مرتبط برای محتوای خود باشید و مطمئن شوید که سرگرم کننده، قابل ارتباط و اشتراک گذاری است.
همچنین میتوانید محتوای TikTok خود را برای حلقههای اینستاگرام تغییر دهید، اما مراقب باشید—اینستاگرام ویدیوهای TikTok را دوست ندارد و در صورت انجام این کار ممکن است پست شما را حذف کند—پس مطمئن شوید که لوگوی TikTok را قبل از ارسال آن در آنجا حذف کردهاید.
6. ویدیوهایی با شرحهای جذاب و فراخوان قوی ایجاد کنید
اولین چیزی که بینندگان در مورد ویدیوی شما متوجه می شوند شرح یا توضیحات ویدیوی آن است. اگر آنچه را که در ویدیوی شما اتفاق میافتد دقیقاً منعکس نکند، بازدیدهای احتمالی را از دست میدهید.
در زیرنویسهای خود کمی فکر کنید تا آنها را جلبتر و قابل ارتباطتر کنید. شرح شما به توضیح زمینه ویدیو و تصمیم گیری درباره ویروسی بودن آن کمک می کند، بنابراین مطمئن شوید که دقیق و واضح است.
همچنین میتوانید سایر همکاران یا برندها را برای افزایش تعامل تگ کنید. زیرنویس TikTok خود را تا حد امکان تأثیرگذار کنید زیرا فقط 150 کاراکتر از جمله هشتگ دریافت می کنید.
7. ثابت باشید و محتوای با ارزش ارائه دهید
ثبات یک سس مخفی برای موفقیت در بسیاری از پلتفرمهای آنلاین است، نه فقط TikTok. انتظار نداشته باشید ویدیوهای شما یک شبه ویروسی شوند!
ساختار، قالب و سایر جنبه های ویدیوی خود را استاندارد نگه دارید. ثابت نگه داشتن نام تجاری خود باعث ایجاد حس آشنایی و اقتدار در جایگاه شما می شود.
کیفیت به اندازه ثبات مهم است. وقتی ویدیویی را آپلود می کنید، آن را درست انجام دهید. مطمئن شوید که از نظر محتوا و جذابیت بصری کیفیت بالایی دارد. محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید. به این ترتیب، شما همیشه چیزی در حال بیرون آمدن خواهید داشت.
8. درخواست فوری با جلوه ها و صداها را اضافه کنید
در TikTok، ویدیوی شما را می توان به روش های مختلفی کشف کرد. صداهای پرطرفدار را کشف کنید، جلوههای خلاقانه جدید را امتحان کنید، یا ویدیوهای دیگران را دو نفره کنید. اگر میخواهید داستانی را با ویدیوی خود تعریف کنید، میتوانید از ابزارهای مختلف سازنده و مشارکتی برای تطبیق با صداها و لحظات پرطرفدار جامعه استفاده کنید.
اگر محتوای شما مرتبط و به موقع باشد، مخاطبان شما میتوانند با جستجوی صداها و جلوههای محبوب در صفحه Discover یا تماشای ویدیوها در فید «برای شما» آن را پیدا کنند.
برای دسترسی بیشتر به ویدیوهای خود، از اثراتی که ممکن است باعث حساسیت به نور شوند اجتناب کنید.
9. با واکنش و پاسخ دادن، مخاطب خود را درگیر کنید
بخش نظرات می تواند به عنوان مرکزی برای به اشتراک گذاری ایده ها و روندها باشد. این به شما امکان می دهد با جامعه خود تعامل داشته باشید، پیوندهای نزدیک ایجاد کنید و مخاطبان هدف خود را درک کنید. تجزیه و تحلیل نظرات شما می تواند به شما کمک کند تا بفهمید ویدیوهای شما چقدر خوب دریافت می شوند. تجربه نظرات TikTok همچنین شامل پرسش و پاسخ است.
برای قابل مشاهده کردن بخش پرسش و پاسخ نمایه خود:
1. به صفحه تنظیمات و حریم خصوصی خود بروید. سپس روی «ابزار سازندگان» کلیک کنید.
2. پرسش و پاسخ را انتخاب کنید.
3. با انتخاب سه نقطه در گوشه سمت راست بالا، «Show on profile» را تغییر دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که چه کسی می تواند در این صفحه از شما سوال بپرسد.
10. با دیگر سازندگان همکاری کنید تا به مخاطبان بیشتری برسید
همکاری با سازندگان، برندها و اینفلوئنسرها راهی فوق العاده برای ملاقات با دیگرانی است که علایق شما را به اشتراک می گذارند و در عین حال دامنه دسترسی شما را نیز گسترش می دهند. به عنوان مثال، میزبانی یک جلسه زنده TikTok با سایر سازندگان یک راه عالی برای تعامل با فالوورها و مشارکت آنها در گفتگو است. این می تواند یک بازی، یک آموزش یا یک وبلاگ باشد.
اگر زیبایی شناسی منحصر به فردی داشته باشید، بینندگان شما ویدیوهای شما را می شناسند. از بیوگرافی TikTok خود استفاده کنید تا به خوانندگان نگاهی اجمالی به نام تجاری خود و موضوعاتی که اغلب در مورد آنها پست می کنید، ارائه دهید.
تأثیرگذارانی که به موضوع شما علاقه مند هستند را تگ کنید یا با آنها تماس بگیرید. همچنین می تواند منجر به همکاری و مشارکت با سازندگان شناخته شده شود و دید شما را افزایش دهد.
بازار سازندگان TikTok به سازندگان اجازه می دهد تا در کمپین های حمایت شده با کسب و کارها همکاری و کار کنند.
11. برای دسترسی به تجزیه و تحلیل TikTok، به یک حساب حرفه ای بروید
TikTok Analytics به شما این امکان را می دهد که ببینید چه کسی ویدیوهای شما را تماشا می کند، چه زمانی بیشتر درگیر هستند و کدام ویدیوها محبوب ترین هستند. این ابزار یک نمای کلی و بینش در سطح بالا در مورد موضوعات، از جمله بازدیدهای هفتگی / ماهانه، افزایش فالوور، و ویدیوهای پرطرفدار را خلاصه میکند و ارائه میکند.
برای دریافت Analytics، باید به نمایه تجاری TikTok ارتقا دهید.
برای ارتقاء به یک حساب تجاری TikTok، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. از برنامه TikTok به صفحه نمایه خود بروید.
2. به برگه تنظیمات و حریم خصوصی (سه نقطه در گوشه سمت راست بالا) بروید.
3. مدیریت حساب را انتخاب کنید. اکنون از منوی Account Control گزینه Switch to Business Account را انتخاب کنید.
این سناریو را در نظر بگیرید – جایی که هر ویدیویی که ایجاد میکنید 15 تا 20 ثانیه طول میکشد – اما مخاطبان شما فقط 10 ثانیه ویدیوی شما را تماشا میکنند. TikTok Analytics می تواند به شما کمک کند تا آمار خود را بررسی کرده و بررسی کنید که مشکل در کجاست.
12. در زمان ها و روزهای مناسب هفته پست کنید
برخلاف سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، «زمان» به همان اندازه مهم است که «چه چیزی» در TikTok پست میکنید. این می تواند بر تعداد افرادی که محتوای شما را در فید “برای شما” مشاهده می کنند تأثیر بگذارد.
در حالی که بخش «کاوش» اینستاگرام شبیه «برای شما» است، فرمت ویدیوی کوتاه کاربران TikTok را تشویق میکند تا زمان بیشتری را صرف مرور محتوای تصادفی کنند. دانستن اینکه مخاطبان شما در کجا قرار دارند (مناطق زمانی) به شما کمک می کند زمان ارسال پست را تعیین کنید.
تئوریها و دادههای بیشماری در مورد بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok به صورت آنلاین در دسترس هستند، اما هیچ راهی برای اطمینان از اینکه چه چیزی برای شما مفید است وجود ندارد. در نهایت، شما می خواهید یکپارچگی را حفظ کنید و برنامه انتشار خود را با ترجیحات مخاطبان خود تنظیم کنید.
دریافت بازدیدهای بیشتر در TikTok آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنید
TikTok همه چیز درباره به اشتراک گذاشتن کارهایی است که دوست دارید انجام دهید. اصالت کلید است. اگر مطالبی را پست کنید که با خودتان درست نیست، مخاطبان شما در اطراف خود باقی نمی مانند.
هرچه بیشتر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید، محتوای شما از نظر بازدید عملکرد بهتری خواهد داشت. به همین دلیل ضروری است که محتوای خود را دائماً با نیازهای مخاطبان خود تطبیق دهید.
در اصل، سعی کنید یک قبیله برای خودتان بسازید. هنگامی که صدا و هویت خود را به دور از جمعیت پیدا کردید، دیدگاهها دنبال خواهند شد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
آموزش روش های تشخیص پردازنده گوشی اندروید | آپدیت 2024
29 بازدید
-
نحوه تغییر موقعیت یا حذف ساعت نوار وضعیت در گوشی سامسونگ
48 بازدید
-
آموزش ساخت و حذف استیکرهای سفارشی در سامسونگ
91 بازدید
-
4 روش کاربردی برای بستن یکباره همه برگه ها در کروم [دسکتاپ/موبایل]
119 بازدید
-
آموزش آپلود موزیک در اسپاتیفای + بهترین پخش کنندگان موسیقی رایگان
85 بازدید
-
آموزش دانلود ویدیوهای تیک تاک بدون واترمارک | 5 روش عملی
133 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید